Saturday, September 26, 2009

’Api’ Yang Tetap Menyala

Jerteh, BESUT – Lee Ting Wan, 64, (gambar) atau yang lebih ’glamour’ dengan panggilan ’Api’ adalah seorang ahli Kelab Penyokong PAS yang sangat komited, bahkan beliau telah menjadi penyokong dan pengundi PAS sebelum dari Kelab Penyokong ditubuhkan.

http://www.buletinonline.net/images/stories/EidulFitri/eidulfitribesut3.JPGDari dahulu sehingga sekarang, dimana sahaja program umum PAS diadakan, pasti kakinya sampai untuk mendengar ceramah, taklimat atau hadir memberikan sokongan moral.

”Saya nak beri semangat, lawan tetap lawan,”katanya ketika ditemui pada Majlis Sambutan Eidul Firi PAS Kawasan Besut yang diadakan di perkarangan PAS Besut, di bandar Jerteh, Khamis, 24 September.


Dengan menyangga tongkat dicelah ketiak kanannya, Api melangkah dengan dipimpin oleh temannya, hadir ke majlis tersebut.

Ayid>>>> Ni dia dah cacat pun masih sokong PAS. Orang melayu masih lagi menolak PAS, apa daj jadi tak tau le
http://www.buletinonline.net

2 comments:

musafirlalu said...

Salam buat saudara dan selamat menyambut aidul fitri. Sebenarnya di sebelah pantai timur, kaum cina sudah lama menyokong PAS. Sebagai contoh ditempat saya yakni Dungun ada seorang pemilik panggung wayang berbangsa cina adalah penyokong dan penyumbang setiap kali pilihan raya. Beliau begitu komitmen menyokong perjuangan PAS. Walau pun sudah meninggal, tetapi namanya tetap diingati.

Briged Akhdor LR2 said...

inilah kebesaran tuhan ...org melayu masih ramai yg lena ..dihanyut sentimen perkauman ..dan terpengaruh dgn kemunafikan media perdana..salam syawal selamat beraya..raya tak habis lagi bro..

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak