Sunday, April 18, 2010

YANG TUA DAH TAK MINAT, BUDAK SEKOLAH PUN JADILAH! ASAL RAMAI





Kerana ketandusan penyokong yang sudi hadir secara sukarela bagi menunjukkan sokongan mereka terhadap BN dan dalam usaha mereka untuk membolehkan media melaporkan bahawa kehadiran penyokong mereka juga adalah besar dan setanding dengan Pakatan Rakyat, BN sekali lagi terpaksa menggunakan budak-budak sekolah yang sepatutnya berada dirumah mengulangkaji pelajaran.

Kalau dalam PRK Bagan Pinang dulu BN telah membawa begitu ramai budak budak sekolah, peristiwa ini juga diulangi oleh mereka di hari Penamaan Calon PRK Hulu Selangor hari ini 17 April 2010.

Lihatlah.. demi menunjukkan mereka juga punya sokongan yang besar.. mereka telah menggunakan Budak-budak sekolah yang sudah tentu belum layak untuk mengundi..














Anak Sungai Derhaka

No comments:

Post a Comment

Kalau boleh jangan la komen sebagai Anonymous, bagi yang tak reti caranya senang ja, klick kat 'v' yg dalam kotak sebelah kanan 'Select profile' lepas tu klick kat 'Name/URL' lepas tu isi la nama, URL tu tak isi pun takpa,lepas tu klik kat 'Continue' lepas tu lantak hangpa, kalau aku rasa tak sesuai aku padam... hak komen hak hangpa... hak nak siar hak AKU.. jadi kalau nak bagi komen hangpa keluaq.. KOMEN laa elok-elok... nak kutuk pon tak apa tapi jaga BUDI BAHASA... OK Pengkomen guna Anonymous akan di padam itu hak aku.