Saturday, December 26, 2009

Dua Perlancaran serentak – UMNO Juara Rakyat – PAS Lancar UMNO Pengkhidanat Rakyat


بسم الله الرحمن الرحيم

PETALING JAYA, Dis 26 — Presiden Umno Datuk Seri Najib Razak dijadual melancarkan secara rasmi Program Umno Juara Rakyat di Bukit Sentosa, Hulu Selangor pada 9 Jan ini.

Najib dijangka melancarkan program itu yang akan berterusan sehingga pilihan raya umum ke-13.

PAS pula akan mengadakan kempen Umno Pengkhianat Rakyat pada hari yang sama bagi membongkar segala pembohongan dan kezaliman Umno kepada rakyat khususnya orang-orang Melayu dan umat Islam.

Ketua Penerangan PAS pusat Idris Ahmad sebelum ini berkata jentera Penerangan PAS di semua peringkat diminta bersedia untuk menggerakkan kempen ini sehingga ke peringkat akar umbi, khususnya di kubu-kubu kuat Umno bagi memastikan rakyat dapat melihat wajah sebenar Umno.

Kata beliau pihaknya akan menggunakan segala kemudahan media dan saluran maklumat yang pelbagai bagi memperjelaskan fakta-fakta kezaliman yang selama ini disembunyikan oleh Umno.

Ayid: Kita gunakan sepenuhnya perlancaran mengguna media IT. UMNO menggunkan media putar alam mereka. Kita sama-sama tengok pertarungan ini nanti hingga ke PRU ke 13



No comments:

Post a Comment

Kalau boleh jangan la komen sebagai Anonymous, bagi yang tak reti caranya senang ja, klick kat 'v' yg dalam kotak sebelah kanan 'Select profile' lepas tu klick kat 'Name/URL' lepas tu isi la nama, URL tu tak isi pun takpa,lepas tu klik kat 'Continue' lepas tu lantak hangpa, kalau aku rasa tak sesuai aku padam... hak komen hak hangpa... hak nak siar hak AKU.. jadi kalau nak bagi komen hangpa keluaq.. KOMEN laa elok-elok... nak kutuk pon tak apa tapi jaga BUDI BAHASA... OK Pengkomen guna Anonymous akan di padam itu hak aku.