Wednesday, February 10, 2010

ZAMRY MB PERAK????? PELIK KE?? TAK KOT


Teka teki siapa MB Perak dah terjawab. Keputusan yang dah dijangka. Tak pelik dan tak ada ajaibnya. Yang ajaib kalau Nizar diumumkan menang. Hebatnya Nizar walaupun kalah tapi beliau melangkah keluar dari Istana Keadilan dengan langkah yang penuh yakin. Beliau tak senyap senyap menghilangkan diri macam halimunan.Kalah 5-0 tidak mematahkan semangat Nizar dan semangat itu patut ada pada semua penyokong dan pendokong PR.



Yang menang memanglah gembira. Tapi seronoknya takkan bertahan lama. Teka teki 9 Feb dah terjawab tapi bagaimana dengan teka teki PRU 13? Mahkamah Persekutuan buat keputusan Zamry sebagai menteri Besar Perak tapi bagaimana dengan mahkamah rakyat yang mempunyai kuasa penentu siapa MB yang mereka mahukan. Kerusi MB Perak tetap panas macam perak yang berjemur di tengah panas.





"Wahai Tuhan yang mempunyai kerajaan. Engkau berikan kerajaan kepada orang yang Engkau kehendaki dan Engkau cabut kerajaan dari orang yang Engkau kehendaki. Engkau muliakan orang yang Engkau kehendaki dan Engkau hinakan orang yang Engkau kehendaki. Di tangan Engkaulah segala kebaikan. sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas segala sesuatu."Ali 'Imran ayat 26


Ummu Sumaiyah

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak